SPARKLE





























My litle fairy <3

Familjen kom vid kvart över fem. Innan de så hade jag och mor varit och solat och gått en promenad. Nu ligger  jag här med solfrossa! Inte så smart att sola en halv timma kanske? Med tanke på att de var senast i höstas jag sola. Men kroppen fick färg och framförallt ryggen. Men panna och kinderna är som små plommonstomater mogna att plockas.
Dom gick vid halv åtta igen. Mysigt vart de! Dock fattades bror och Lovis men båda jobbade så dom ska komma i veckan istället när båda får tid.
Men när när delar av familjen gått hem så började jag och Skutten att laga mat medans mamma låg i sängen och pratade. Fick sånn spräng huvudvärk så lade mig med mor i sängen och kollade vi på familjen annorlunda medans maten gjorde sig i ugnen. Senare vid matbordet pratades de hollywood fruar och båda mamma och jag utbrast i sådant där skratt som bara kommer när man är super trött. Skutten frågade om vi båda fått socker chock efter dagen? .. antagligen.

Nu är snart min dag slut men den har varit, underhållande, underbar, mysig och kärleksfull.

Vin, vita kuvert, gele hjärtan, blommor och teckningar och framförallt EN FAMILJ är nog allt man behöver när man fyller 22 år för att dagen ska bli som bäst! De visar vad mycket man egentligen har.

Nu ska jag mysa med film och sen sova zzZz, PUSS darlings, BC ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0