Whiteday

Gomorra! Drog faktiskt kvar till elva i sängen i morse fast jag inte borde. Vaknade dock vid 9.45 av hammrande. snooza en timme!  Har ju sagt inte längre än till tio. Men de hade sina orsaker. 1. Somna inte förän halv fyra i morse. 2. De är "snöstorm" ute IGEN! 3. Drömde någon konstig dröm som hade någon med sammanhanget till mitt snoozande. De var tydligen viktigt att jag var kvar i sängen. Don't ask why? Kan drömma sånna där konstiga drömmar som jag tror är i verkligheten så jag gör saker och är inte vaken men heller inte sovande. Knäppis!!

Inatt drömde jag om att jag festa med min vänner samt några mer jag inte kände igen ansiktena på. Sen döck de upp ett jag kunde känna igen och de visade sig vara mitt "X" Stefan. Ja jag vet inte riktigt vad han ska hamna i för kategori? För vi träffades i 2,5 år och sen då när han ska dumpa mig säger han jag kan inte se oss som ett par. Han var min första riktiga kärlek, jag var 15 han 16 och jag har nog aldrig och kommer nog aldrig att vara/bli så kär i någon igen. Jag skulle nog i princip ha gjort vad som helst för honom och jag var lika kär i honom under dom 2,5 åren. Är de sant som dom säger att man bara kan bli kär riktigt en enda gång i livet? De tog mig typ fem år tills jag inte kände något alls. Glömma gör jag ju aldrig. Han är ju ett starkt minne med tanke på vad jag gick igenom med honom. De var nog en utav de jobbigaste perioderna jag haft under min hittils ganska korta livsperiod. Bara saknaden.
Hur som helst kändes de sjukt konstigt att ens drömma om honom då jag varken träffat eller pratat med honom på typ tre år! De är konstigt egentligen för jag minns att i drömmen så kände jag ingenting för honom inte mer än för som en vän. Och jag minns att jag stannade upp och hela ansiktet blev lamt och jag tyckte de på något sätt var sorligt. Tycker att man egentligen borde vara lättat men? A de kan ju vara för att man på något sätt vill bli sådär sprudlande kär igen! Jag minns inte ens hur de känns. En kort period kan de pirra till men sen försvinner de lika snabbt och allt blir som vem som helst. Jag vill ha en speciell känsla. Jag har träffat en kille som jag i princip kände lika starkt för (F) som jag då gjorde i början av min och stefans relation. Dock vet jag ju inte om de hade fortsatt då han tog avstånd ifrån mig. Men dom var väldigt lika personligen. Lite hårda, lite kalla, charmiga, musikaliska men innerst inne väldigt snälla.

Jag har inte svårt att tycka om människor. Men när de kommer till att bli kär och få den känslan att stanna är jag hopplös!

Nu blir de frukost.

Tjing, B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0