sleepy

Jag hatar när jag inte kan sova. Så konstigt de där. Vissa kvällar somnar jag jätte tidigt och vissa inte alls. Och förut halv somna jag men vakna till lika fort. Oftast är de så dom nätterna som jag inte kan sova på, att jag har någon dov tryckande huvudvärk som kommer ifrån nacken. Nu höll jag på att skriva naken.. ungefär som när jag gick i sexan och gick fram dit läraren satt och skulle visa min bokrecention där jag skrivit snoppen istället för snopen. PINSAMT! Dock tyckte nog min majister att de var väldigt underhållande. Eller som när vi skulle läsa högt i klassen och jag läste mar-sippan istället för marsipan. De var också pinsamt. Töntigt att allt är så pinsamt i den där åldern. Önskade att jag varit lite mer "i dont give a fuck" om vad folk tänkte om mig eller om jag tabbade mig. Felet man gjorde var att man försökte för mycket. Varför räckte de lixom inte att ens bästa kompisar bara tyckte om en? Idag förtstår jag bättre. Och får jag barn någon gång i framtiden ska jag förklara för dom att dom ska ta vara på tiden som barn och vara precis som dom är och vill vara utan att behöva försöka vara den där personen man tror att alla andra vill att man ska vara. Och att en riktig vän ska man hålla hårt i! Sånna relationer växer inte på träd.

Nu vill jag sova och ska så försöka. Lustiga är att jag är jättetrött men funkar inge vidare endå.

Puss babes, B


UPDATE; I vår vill jag införskaffa mig

* En ljus kavaj, (helst puder rosa)

* Ett par ljusa oversized jeansshorts

* Transparenta blusar

* Skinnbyxor

* Batikmönstrade leggings
* Och med stort O ett par kängor/boots med snörning. Konstigt nog skulle man villa slänga dom åt helvete nu efter vintern. Men inte jag. Super hett till shorts, klänning, whatever. Hittade ett par med öppen tå. Show them later!

Kiss again, B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0