LOV_E






Visst finns det dagar som jag kan vara snäll och låtsas som förut. Och visst finns det dagar som det kan göra ont.


Det fanns en kärlek men den har brunnit ut. Du fick för stor del av mitt liv, jag kunde inte andas tillslut. Du säger att du minns och att det känns som igår. Men det var för länge sen för att ens komma ihåg Och jag som trodde jag var kvar, jag har börjat på nytt. Det vet jag när jag ser dig, vart har du tagit vägen? Du är kvar med samma folk. Lever kvar i samma damm, och du går i samma kläder. Blir glad av samma rus, som en lögn i vackert väder i ett övergivet hus. Det är att leka med eld när du drar upp det här igen. För du ser i mina ögon att jag försvann för länge sen. Det finns ingen att behaga, inget att förklara. Inget att försvara, jag gav upp för länge sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0