lOl



Skölja ur inpackningen sen igår kanske vore på sin plats (?). Sen torka, blåsa. Kanske bege sig ut på en promenad? Är helt deg i huvudet sen inatt då jag satt uppe och tog igen dom 33 sökta jobben jag inte sökt tidigare denna månaden. Helt onödigt faktiskt!

Jag är lite utav rastlös, vad ska man göra? Äh har väll tillräckligt imörn! Uppstigning klockan åtta, äta frulle, cykla till mötet klockan tio. Sen hem byta om. Bege sig till mormor. Och sen ska jag typ städa. Jag borde iallafall.
Fan nu är jag sånn där igen. Så där orkeslös, fast endå inte. Min hjärnceller bråkar. - Ja sy de vill jag göra, - äh ne jobbigt ta fram allt och små nålar och trådar överallt. - ja läsa, - nej de orkar du inte. - klippa och klistra- nej orkar inte engagemanget att välja ut vad jag vill spara. - gå ut och gå? - Nej för äckligt väder ute. - Men jag behöver faktiskt vika tvätt och tvätta tvätt. - Nej, tråkigt, ork lixom!

Ja som ni ser lär jag nog få ligga här och ruttna hela dagen och ha tråkigt. Eftersom min hjärna och kropp just nu består av noll muskler och tänkarskap.

Men ska göra ett försök med duschen och se om de gör mig lite allertare! Solen lyser så starkt in i mitt vardagsrum  att de bländar mig får mig att tro att sommaren är här och springa ut i trosor och slänga mig på gräset och ligga där med en bira i handen tills solen gått ner.

En annan sak de är inte bara mina hjärnceller som bråkar emellan. Även mitt humör vill inte enas. Jag blir så arg inom mig själv. Som en hög buffel som fått eld i baken. Vet bara inte vad jag är arg på ? Nej en cigg nu sen dusch. Bye babes.

köss, BC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0