kattmord







De ser ut som Jigsaw har varit i farten i mitt badrum. Men nej då! Ni behöver inte vara oroliga. De är bara min lilla misse som varit fet i ett X antal veckor och har nu börjat att föda. Tre stycken små rackare har de kommit ut än så länge. Frågan är om de kommer någon mer nu? Första kom endå vid halv nio i morses.  Blev väckt av T, - Svea ska föda. Och oj vad hon skrek. Tyckte nästan synd om henne. Men så blir de när man är ute och "ränner". Min katt verkar inte förstå de där med - "Jag fyller år i mars, då när katterna jamar".
När blir katter för gamla för att föda barn?
Detta får iallafall vara den sista nu, sen får hon sterilisera sig. Men de är ju så jobbigt med min katt för hon går ut och pippar medans hon har små kattungar. Horney little bitch there!

Kul att dom inte heller blev svart vita som vanligt. Men tror att pappan är den vit,svart fläckiga katten som envisas att fria utanför vårat fönster. Och den gulbeiga färgen kommer ifrån sveas mor.

Men nu blir de frulle.

POUSS, BC

p.s Just de. Jag hade planerat i min hjärna idag att jag skulle städa men idag har jag faktiskt inte lust med något. Jo bara göra sådant jag har lust med. Roliga saker! Så de ska jag göra. Ska måla hyllan ett lager i vitt till. Så att den kan upp imorgon när jag då ska städa. För imorgon måste jag. Eller då vill jag. d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0