RÄKFROSSA





- och mögelost

 

Har designat om igen. Nu ska jag försöka hålla de såhär ett litet längre tag tänke jag. Jag behöll bakgrunden iallafall ;) !

Och ikväll har jag ätit räkor och blå mögelost, tittat på Let´s Dance och solsidan. Jonas kallar mig för medelålderkärring med medelålders sysslor. Tänkte jag får börja uppfylla de nu när jag fyller 22 på måndag. Jävla skit att Stefan och Malin åkte ut, dom är så söta och Malin är så vacker.

Nu hade jag tänkt att sätta på en bra film men ser nu att föräldrafritt börjar med Tom Cruise på kanal 5. Har aldrig sett den omtalade scenen när han dansar i vardagsrummet i vit skjorta och spelar luftgitarr och de vill jag gärna se. Bara för att. Annars gillar jag inte Tom Cruise. Har han gjort någon riktigt bra film ? Jo världarnas krig och minority report.

Kisses and hugs. B


UPDATE; Sorry, ingen luftgitarr.. en ljusstake och golfklubba föreställande en mick och rosa eller röd vit randig skjorta. Jag sa ju att jag inte sett filmen.

Tjing! B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0