födelsedagsbarnet,



Myser i morgonrock innan påklädning!


Idag är de Internationella Kvinnodagen. Vet egentligen inte så mycket till grunderna vad de handlar om men tänker på att kvinnornas rätt i samhället. Och en påminnelse om att kvinnan har väldigt stor betydelse och har åstadkommit mycket under våran tid på jorden. För inte finns de Internationella mansdagen!

I vilket fall som helst är jag född på denna dagen och hittils har jag inte åstad kommit med något beundransvärt som kräver ett pris för. Men jag gör de lilla jag kan bidra med. Inte alltid rätt och inte alltid helt fel. Men jag gör de. Hur som helst så sa dom till min mor på bb för 22 år sedan efter klockan 02.32 natten mellan den 7 och 8 mars att jag en dag skulle bli något, åstadkomma med något. Blir en stakt individ som kvinna. Jag är inte där, men jag hoppas på den dagen. För jag vill förändra, skapa och utveckla.

BC ♥

p.s och ett sista HIPP HIPP HURRA för mig själv! (viskar) hipp hipp hurra.. and blowing out the candles and wish for something beautiful.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0