Den vita drogen

Nu har jag fått i mig min lunch som bestod av två tunna kassler bitar och sallad. Inressant. Ganska komiskt att de titta fram en magnum mini glaspinne ur en tidning jag kika i och skulle fälla ihop efter maten. Som typ " detta är den sista glaspinne du får se på tills du verkligen bytt livstil"! Den påminner mig om att de nu faktiskt är slut och jag tycker att de känns befriande att få slänga den i papperskorgen och inte få se någon förän till sommaren...kanske. Jag kanske inte ens vill ha en då?! Nu ska den vita drogen veck och jag känner redan hur den börjar att fixera mig. Kommer bojkotta typ allt som innehåller rent socker.



Om en stund ska ja fortsätta att träna och sen hoppa in i duschen.

Tjing sweats, B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0