AA



Sitter här hemma och gör inte nått. Känner mig lite smått förvirrad och lonely. Kan bero på att mitt blodsocker ligger på 5.8, vilket är väldigt bra för att vara mig och ha diabetes. De är konstigt att man kan må dligt när man egentligen ska må bra. Men har de legat ostabilt så blir de en ovana at ligga bra.

Nog om de. Saknar " mannen". Idag är jag sällskaps sjuk och vill inte vara ensam.

Blev en riktig powerwalk förut. Jonas hade svårt att hänga med i svängarna :P Haha nedå, men han tyckte att vi gott och väl kunde sakta ner. Ska försöka gå ut varje dag när vädret är lika underbart som idag. Och när våren verkligen kör igång vet jag att jag inte kommer att vilja vara inne. Förra våren var jag ute och gick typ hela dagarna.

Egentligen skulle jag kunna börja sy men jag tror att M kommer snart då hans fotbollsträning slutar strax(?) Och då är de ingen idé att börja dra fram allt för vi ska titta på värsta bilförare och lyxfällan. Älska inspelningsbar boxer <3. Igår spolade jag tillbaka andra avenyn. TOPPEN! Fan jag vill inte att de ska vara Marcus som har våldtagit Liv. Ni som följer de, tror ni de är så? Jag tror fortfarande att de är kim.

BC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0