somsomsom

[bild]


Vaknade med en svullen kind och ett par botoxade läppar. Kände mig som fru anka som precis vaknat upp ifrån sin 273 skönhetsoperation.
Traskade ut med hunden för att se om mor var hemma, nej nej. Traskade upp för trappan med trötta steg, greppa om luren och slog 0737******. Fick fram dom få orden munnen tillät mig att forma - Var är du? alvedon.

Fick bege mig bort till svenssons. Iprem som är inflamationshämmande fick mig att kunna smula in ett äpple i munnen. Kegel tyckte jag skulle ta en wiskey och gruggla. Jag kontrade med att jag hellre hade ont. Han förstod inte...den wiskeyfantasten. Ipremen hjälpte ganska hyfsat och nu kan jag iallafall öppna munnen några centimeter extra. Tog sprit på en bomullstuss och la inne på tanden. De hjälpte nog också en del. Smaka desto värre.

Nu befinner jag mig i moderns kök och väntar på att hon ska bege sig till Polen så jag kan ta båda hundarna och gå ut för att sedan ta en lång dusch, gosa ner mig i hennes 180 cm långa säng, framför en tv med ett X antal kanaler. Jag tittar aldrig på tv hemma. Men nu ska jag nog ta tillfälle och göra de. Hoppas på att canal+ har något bra att visa ikväll.

Hej svejs, leverpastej.
C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0