Burnt

Morgon! Höll jag på att säga, men jag sa de ju?

Vakna hur som helst elva i morse utav Hannas alarm, eller nej där ljög jag.. vakna nog en stund innan av muntorrhet. Mådde inte ok efter ett tag när vi kom hem inatt, tror bakfyllan smög på? Fick ont i huvudet och magen. Så tog en alvedon och en samarin och satte på en film och lyckades somnade med datorn i knät. Men när jag vaknade i morse hade jag ställt den så fint brevid mig. Har ont i nacken som fick ligga och mysa med den hela natten. Kan intyga att han inte var någon hit som sovsällskap.

Idag är jag sådär gosigt, mysigt trött. Vill spendera dagen/kvällen i sängen med bra film. Och eftersom jag är sugen på skräck idag och är en fegis och inte vågar titta ensam på kvällen passar jag på nu medans de är ljust ute :)


Medans jag var nere hos mamma förut har plattan på någót sätt satt på sig själv och stod på sexan med spislock på. Plattan var varm. Så typiskt att dom alltid ska brännas. Men vad gör de, huvudsaken var att de inte började brinna.

Puss på kinden.
Claesdotter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0