ZINGO

Sitter just nu och spenderar tid genom att titta på ZINGO som går på fyran. Kan inte sova eller har väl egentligen inte ens försökt. Har pillat med håret och imorgon kanske man blir blondette ? :S!
Hoppas att de blir bra om jag bestämmer mig för att ta modet till att göra de. Vill ju egentligen inte vara såhär ljus som jag är nu men känns som att den bruna färgen jag köpte kan vara lite för mörk. Vill att de ska smälta in.
Var ju ett tag sen jag köpte den och har hunnit ändra mig ett X antal gånger. Skulle vilja ha den perfekta nougata färgen utan att de ser grått ut i mitt ljusa hår. But where do I get that?

Blev att jag stannade hos kexet. Får jag även ta hand om min lille vovvsing. Men kexet gick och la sig för ett ganska långt tag sedan.. så här sitter jag all by myself! Dock gör schippos avgaser mig påmind om att helt ensam är jag inte även fast han tyst som musen ligger under mina fötter.

Nu ska jag läsa sofies mode och försöka sova om en stund. På Måndag flyttar jag tillbaks till min lya. Ska bli suveränt vill jag lova! DÅ är de städning som gäller i fulla drag ;)

PUSS, B ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0