You can't fly whitout your wings..

... and I only have one, and its broken!

16 jan 22.47

3 chees senare (de är farligt med en pojke som bor granne med mc donalds. Jag kan se de gyllene gula M:et från hans fönster) sitter jag här och tittar på paradise hotel. I really don't understand. Vuxna människor. De värsta är att jag kan inte svara för hur jag skulle vara. Dock tror jag inte på de viset. Men man ska inte tala om något förens man utsats i den situtionen. Vet dock att jag skulle ha väldigt svårt för att vara så falsk.
Men vad gör inte folk för lite pengar?

Haha, tittade på den där köttbulle filmen förut den var riktigt kul måste jag säga. En smart idé om man skulle kunna hålla den på en bra nivå och för att stoppa världssvälten. Vem vet de kanske börjar regna köttbullar? Fast först ska de nog bara regna vatten i många länder.

Hej hopp hallontopp, B ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0