Var sak har sin plats!




Ska bara torka golven sen är städningen klar. Nu har jag fått diskat med så varmvattnet är slut. Typiskt! Tur att jag inte hade tänkt att duscha än då. För tänkte faktiskt att jag skulle fortsätta med min enormt städade garderob. Så har jag bara klädgarderoberna kvar imorgon. Man sparar ju alltid de roliga till sist.
Fast har enormt mycket mer som ska rensas ut. Alla skåp i köket + skafferi och städgarderob. Och de stora förådet ute i skjulet. Men de får bli en annan dag. Viktigast är de att få iordning här inne först.

Typ var sak har sin plats är ett mycket bra ordspråk, iallafall för mig. För jag måste ha de så för att kunna hålla iordning. Men nu har jag iallafall städat runt omkring. Så de är ju iallafall en början.

Ne nu ska jag sätta upp en hylla kom jag på medans moppen tinar.

Ciao B ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0