Tjenare, Kungen!

Nu ska jag strax lägga mig ner i sovställning och hoppas på att jag nästan somnar med en gång. För tydligen så har jag inte gjort de än. Blev färgat bryn och ev. Klädval utvalt känns som jag stod där i flera timmar och endå blev de inge bra resultat. Kan bero på att jag var trött, ful o att inga kläder var där dom skulle eller rena. Dock blev de inga målade naglar. Men får hoppas att jag hinner med de innan jag kommer till jobbet. Annars är man liksom inte fullbordad om allt ska var näst intill bra! Perfekt finns inte i min värld. Däremot bra.

Var bara tvungen att kolla upp joel Kinnaman som var med i Johan Falk ikväll och som jag trodde jag hade missat. För tydligen skulle han vara sötare än ett dussin äpplen tillsammans enligt många på FB!
Men upptäckte att så inte var fallet. Något utav dem. Alltså varken att jag missat honom eller att han skulle vara så söt även fast jag bara tittade kanske 14,7% av filmen. Men Mindes mig iallafall att han var en riktigt skön snubbe i Tjenare Kungen!



Och som vanligt får jag alltid typ noll timmar sömn, fast jag räknat med att sova minst 7 timmar. Jag ska iallafall hinna laga makaroner till lunchen och äta frukost innan jag åker iväg. Nytt år. Skärpning!




Kiss, B ♥

p.s Saknar min kanel bulle <3<3<3 d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0