steal

Hej, jag är hemma igen. Eller inte helt hemma en trappa under hos mamma.
Ska uppdatera ifrån helgen men de ligger på min dator och just nu sitter jag med mammas.

Ska säga en sak. Att från och med nu ska jag inte leva i en låtsas värld och låtsas bygga upp eller synas med något som inte finns. Eller låtsas att må på ett visst sätt. Utan nu ska jag börja skriva utifrån de jag känner hur hemskt de än kan låta. Men jag mår bättre av att skriva av mig. Och här kanske de finns någon som kommer att känna igen situationen. Och då inte behöver känna sig ensam.

Sen behöver jag inte berätta allt utan vissa delar måste man ha privata och de är klart att de kommer att finnas stunder som de kommer att vara lycka. Men dom dagar jag mår piss kommer jag inte att undanhålla de och heller inte mina tankar.

Kommer uppdatere en ny profile. Men den ska jag klura på utan att verka som en liten blå.

Men jag är ju en tjej som kan vara en glad, lycklig, framåt och ganska busig. Men de finns andra dagar då de är helt tvärt emot. De gäller väl bara att lära sig leva med de. Sen har jag en hel del åsikter som måste blåsa ut

Men nu blir de en lax i ugnen och en dusch i havet.

PUSS, B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0