Naturell

Hade tänkt måla naglarna men orkar inte. Eller jo de gör jag väl men jag orkar inte vänta på att dom ska torka. Så antagligen hade jag vaknat upp med knottriga naglar imorgon bittig. Och då kan man ju faktiskt rent utav säga att de hårda jobbet var förgäves.

Jag har kommit på en sak att jag faktiskt är mycket mera glad att jag föddes som den kvinnliga delen av två kön. Även fast jag nu som liten så gärna ville ha en snopp och lånade brossans kalsonger och samlade på hockey kort. För jag menar vad gör dom för roliga pyssel sysslor när dom inte har något att göra? Är ju skjukt bra när man är ensam hemma och ha eget spa, egen vård. Sånt e ju faktiskt sten kul. Jag menar shoppingen är ju till och med så mycet roligare som tjej. Dock slipper ju dom spendera pengar på smink. 

Sen tänkte jag på en annan sak att de är ju faktiskt då ganska synd med om man är kille och liksom inte föds så där naturligt snygg. Då finns de ju nästan inte så himla mycket att göra för att bli snygg. Vi tjejer har endå mycket mer större fördelar om vi nu skulle födas och inte bli så snygga! Sen så har ju sånna däringa halv snygga potential till att bli enna riktiga snyggingar!

Nu blir de sunes sommar och lite gott att äta på sen skulle jag nog tippa på att jag somnar ganska fort. Är faktiskt ganska trött. Men önskade att de vart sundes jul egentligen. Den är ju bara för bra. Den måste ordnas.

Pyss, B .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0