Knut dansar julen ut



Ja som ni ser är jag ingen höjdare på levande växter! Dom lyckas alltid dö. Så eftersom jag inte kan hålla liv i mina växter ska jag köpa plastblommor. Kanske endå ska överväga en plastgran nästa år? Eller så kanske jag ska spara årets gran till nästa jul. eller vad tycker ni? :D Nej jag skojar bara. Blir ingen jul utan riktig gran. Men nästa år kanske jag kan påminna mig själv om att den ska vattnas.
Men nu är gran J**eln ute iallafall. Och barren kommer väl minst ta 5 gånger städning till innan dom är helt borta!



Ligger nu med jätteont i magen och tittar på Paradiset. Jag älskar verkligen Helena Bergström. Hon är bäst. Speciellt när hon blir arg.

Men hur kul är de att ha mens smärtor klockan halv tolv på natten? Och alvedonen inte hjälper. Tog mitt första
p - piller ikväll så nästa mänad hoppas jag på att jag inte har SÅHÄR ont i magen.

Nu blir de pringles, kina puffar och Harry Potter maraton med älsk.

Kiss, B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0