De Blir Triss

Nytt år, ´nya mål, nya förändringar. Dom senaste åren har nog sett ganska lika ut på ett ungefär. Men detta ska bli ett år av förändringar. Och förhoppningsvis bli ett mer positivt år. Än så länge har jag inte gjort så mycket förändringar. Men som sagt har de bara gått 3 dagar snart. Och helg har de varit med. I veckan ska jag börja med att rensa lägeneten. De kan va något. Sen ska jag sätta mig och ska nytt jobb. Där är två.

Sen tänkte jag nytt år, ny blogg? Nya tag? Men jag vet inte. Vill endå ha kvar minnena som finns kvar på denna så blir nog bara att jag kommer att förnya designen. Men vi får se.

Nu ska jag slå mitt hjärta i super mario. Tror ni jag lyckas? Har iallafall precis lyckats slå han tre gånger i rad i Yatzi ikväll ;) Revansch matcherna för honom gick med andra ord inge bra!

Just de en annan sak! Vi åkte pulka idag elle ne inte pulka utan plast påse. Men jag har insett att de sjukt mycket roligare än den där pulkan. Den glider inte lika snabbt. Schippen fick åka med också. Han uppskattade dock de mer när vi väl var nere de gjorde inte vi andra. Eller i vart fall inte jag. R fick ju iofs snö i hela brallorna så han kanske med var glad när vi väl landade!

PUSS

Big Love B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0