00.30

Just nu ligger mina french fries i ugnen. Tänkte hoppa in i duschen nu efter att ha gjort i ordning badrummet och dammsugit alla mattor i lägenheten. Och även hängt en hel del tvätt.
Inge glamouröst de där med att rensa avlopp precis. Uhh!

Skippade faktiskt utmaningen att ta garderoben idag. Kändes lite väl häftigt så här sent att börja riva ut ett år av samlad bråte. Njee får bli idag ist. Får bli de jag börjar med för sen ska jag börja städa med. Sen tänkte jag såhär att jag tar klädgarderoberna när allt är upptvättat och städat runt omkring. Så de får väl bli på torsdag då. Om jag inte av olika händelser skulle vakna upp ottan och börja röjja. För då kanske jag hinner med allt. Men jag har väl känslan av att de inte blir så. Även fast jag skulle vakna tidigt. För min energi och inspiration till saker kommer liksom framåt kvällen.

MISSA INTE American pie -  Band camp idag på tv 6 för har för mig att den är rätt kul endå :)

PYSS, B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0