Snöstorm



Blev ingen fillé och inget glas vin. Inte två för den delen heller. Blev så sent innan min gäst döck upp och vi skulle iväg och handla innan. Så vi betällde en pizza på vägen hem istället. Var vrålungrig så ville ha något snabbt. Delade, men sjuka är att efter halvan var uppäten kände jag ingenting. Så sitter här fortfarande ganska hungrig. Få komplentera de med mina piggvinstavar och chees cruncher!

Nu har jag varit i köket och fyllt ett gäng flaskor med vatten, tre med kallvatten och en med varm vatten så jag kan tvätta av ansiktet ikväll och kan dricka imorgon! För cirkus 22.30 stänger dom av vattnet och sätter inte på de förän imorgon efter middag/kväll. Har jag tur är de tillbaka på morgonen redan.

Strax börjar lets dance igen och tyvärr tror jag att Elin Kling eller Gudrun Schyman får åka hem. Byt the way har Gudrun fått mig att ändra uppfattning om politiker. Dom kan ju faktiskt vara riktigt roliga, sprudlande, spontana och mänskliga! Trodde alla var tråkiga, trista och omänskliga och bete sig som om dom hade en pinne i röven men nejnej.

Vem tror ni får åka hem?

KISS B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0