SÖK



Sitter i köket och gör en to do lista för imorgon. Har ett par saker jag måste grejja till! Och mitt minne är som en guldfisks. Tre sekunder, sen är de borta.
Sitter och är lite småavundsjuk på syster yster med. Hennes man har bjudit ut henne på resturang imorgon. De är hon värd så är bara glad för hennes skulle. Men jag vill med ha en man som bjuder ut mig på resturang. Jag älskar att komma ut, få göra mig fin och vara allmänt glamorös. Men jag har ju ingen man? :S

Så om de finns någon rik, snygg, omtänksam karl där ute som vill ta sig an mig så hojta ! Blink blink !

Nu blir de duschen och sen bädda ner mig i sängen(bäddsoffan) Jag älskar min fula lilla bäddsoffa. Vet inte ens om jag vill köpa en ny soffa? :O Den är ju mig så kär <3
Sen måste jag hitta mig en etta. Tycker de är mysigt att ha allt i ett. Gillar heller inte "lösa" rum när man bor sälv. Något kan ju finnas där inne eller ute? Tur att min mörkrädsla endå som gott är borta.

Naj, dusch, äta, säng, film, sova. Jag rangordnar allt!

( I miss you fysical )

Godnatt, Puss och kram B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0