Radar

I wanna know, have you ever seen the rain? är ljudet som sussas i mina öron. Idag är en bra dag. Känner mig nästan lite glad. Vet dock inte varför? För just nu är egentligen inget glatt, inte ens bra. Men jag tackar och tar emot. Allt har dock lagt och lugnat ner sig och jag slipper behöva tänka och bli påmind sen har jag min underbara mor som hjälper mig med de som jag inte kan hjälpa mig själv med.

Ordet Lycka borde föresten slaktas. Då de egentligen inte finns något som definerar detta. Finns säkert över en miljon definationer på lycka! Vad är egentligen lycka? Och vad är de som säger att man är lycklig för att människor runt omkring tycker att man borde vara lycklig för att de som dom definerar som lycka är de jag äger. För mig kanske definationen av lycka är något helt annat. Nej, jag glädjs åt, istället för jag blir lycklig av. Ordet lycka tycker jag är ett ord vi kan använda oss av när allt är 100% bra och inget kan gå fel. De kommer helt enkelt att vara så forever. Men så funkar de inte. Alla har toppar och dalar. Lycka är ett ord som kan existera i sagovärldens värld. Samma är de med lycklig kär. Ordet lycka till kommer. De finns inget som heter lyckligt kär. Där kommer även toppar och dalar. De gör de ju även i filmens värld. Men var är killarna och kärleken därifrån? Existerar den ens? Kan de ske sådana underbara mirakla möten? Mirakel tror jag på men inte lycka. Dock glädje.

Jag har slutat att tycka om att berätta om mig själv och mitt liv till andra. Undviker frågan hur mår du? Och har sagt till dom närmaste att jag inte vill dom ska fråga. Sen lämnar jag inte ut all infromation om mitt liv. För jag vill kunna göra saker utan alla ska veta saker om mig. Sen att dom inte ska få möjligheten till att tro massa saker och bilda historier som inte ens är nära halva sanningen. Jag kan disskutera och argumentera men ingår de för mycket på mitt liv vill jag inte. Jag klarar inte av ens att prata om mig. Jag vet inte vad jag ska säga. De hämmar mig. Skriva kan jag göra men de är två helt olika saker. Här blir jag inte tvingad att svara på frågor utan jag väljer själv att dela med mig att den tårtbiten jag själv vill skänka er. Sen mår jag bra av att skriva ner mina tankar då dom cirkulerar i min hjärna, detta lättar den till att kunna tänka på annat och kanske komma fram till vad jag känner och vill. Och fylla min tomhet.



Lunch a lá Bunnie! Smaka skit så fick ge de till hunden. Disgusting garlic dressingen förstörde de mesta. Typiskt när man för en gång skull försöker vara nyttig. Men nyttig är inte min grej. Någon mer än jag som inte blir mätt på äcklig mat? Även fast man äter den alltså. Har väl något med satisfy att göra. Så fick göra något annat att ära bara för att. Stora vita bönor i tomatsås, trodde jag iallafall. Nej då! Bara vita stora bönor. Bullshit! Inte min dag att fixa mat idag märker jag. Men man kan ju inte få allt. Hoppas bara att de blir bättre ikväll då jag inte bara ska laga mat till mig själv. Utan en väldigt nära vän kommer hit på besök. Så ikväll ska jag få mänskligt umgänge med jordgubbsvin och inte dammsugaren inatt. Städa till halv fem i morses. Fast då sydda jag ett gäng kuddar och gjorde om ett par lampskärmar med.

Såhär såg de ut;


Upptäckte nu att de är ett hjärt avtryck i (?) a vad de nu är? Signs?

Myshörnan. Ignore dom för korta gardinerna har inte sytt dom än eftersom att nålen till symaskinen igår gick av.


Min bästis Nalle, han är varm och go om natten och alltid en bra lyssnar och håller alltd med för de mesta. Dömmer mig aldrig <3

Nu ska jag bada i basskummet chili mandarind och göra mid iordning.

KISS, B♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0