trött.

Är så sjukt trött. Vaknade klockan 06.47 av lågt blodsocker så jag knappt lyckades resa på mig. Och hur kul äe de att sitta och proppa i sig massa choklad och mjölk klockan sju på morgonen? Jag gillar inte ens mjölk!
Somnade om och vaknade vid nio av att syrran ringde. Så pratade med henne en stund och bestämde att hon och barnen skulle komma runt en 40 minuter senare. Så innan dom kom passade jag på att plocka lite, dammsuga och torka golven. Sen blev de lunch tillsammans och pyssel. Så dom gick hem nu för en liten stund sen.

Så idag har de varit en riktig mysdag men känner nu att jag skulle kunna gå och lägga mig och sova tills imorgon. Men ska försöka hålla mig vaken så att jag kanske somnar  i normal tid ikväll.

Väntar på sällskap så ska snart bege mig ut och handla något riktigt gott och beställa hem mat för ikväll vill jag bara mysa framför tvn. Har ingen inrpiration för nått just nu. Vill bara vara i sängen och vara trött och äta gott.

Jag lär nog somna innan mitt sällskap hunnit dyka upp.

Nospuss, B


Titta vilka fina påskkycklingar jag och barnen gjort idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0