STUPID GIRL

Har egentligen så mycket att skriva av mig men orden bara försvinner. Jag tappar andan. Varför måste allt vara så komplicerat? Hur/när vet man att man har gjort rätt? Varför ska dom val vi gör vara dom svåraste och inte dom som andra fattar åt oss? Varför ska ett val vara så avgörande för hur man mår och känner sig och in i framtiden? Varför kan jag inte höra min egen röst? De är tomt och jag vet egentligen ingenting. Jag kan inte stanna upp och tänka till. Jag står redan stilla.

Jag har ännu en gång handlat alldeles för långt och krånglat till de mer för mig själv.

Undra om imorgon ska vara en flaska vin senare? Eller varför inte två? Hur ska kvällen då sluta?Vågar man ta risken att vakna upp med dubbel ångest? Eller skulle de kunna hämma den ångesten jag bär inom mig?

Hur som helst ett STORT Grattis Till JONIS ! 20 år och jag slipper springa ;)

PUSS, B ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0