Slätrakad



De blev ingen dusch de blev ett bad. På något sätt tror jag att de är Fredag idag för tänkte precis säga mitt Fredagsbad. Men de blev ett Lördagsbad helt omedvetet.

Finns de något bättre än nyrakade ben och en nybäddad säng med lena lakan som man kan gnida sina släta ben emot?

Nu ska jag bara ta på mig och bege mig bort till hemköp med skutten och handla mat och lösgodis i en sådan där söt godis burk. Och sen när vi kommer hem ska vi laga middag lagom så att den är klar till melodifestivalen. Fattar inte varför jag envisas med att se när de endå inge bra. Men man vet ju aldrig kanske skulle missa något viktigt. Som att Måns Zelmerlöw skulle tappa brallorna! ;O
Idag ska jag iallafall inte titta ensam så då har man någon att disskutera med, me like!

Tänkte även måla naglarna sedan men vet inte om jag ska köra på lila?, svart?, eller mörkgrå metallic?

Kiss kiss kiss B

p.s (hostar upp en dagens sen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0