Rom



Igår blev de mys  framför Let's Dance och solsidan. Mia är helt klart en utav dom skönaste personerna i detta avlånga "svenska" land. Någon mer än jag föresten som trodde att rom och kaviar kom från räkan? Det smakar ju faktiskt kaviar. Var tvungen att smaka lite på romen då räkorna svärmade över i rom. Typ rom med räkor.

 Sen fick de bli mys i sängen och underhållning; Erin brockowitch (?). Men jag somnade typ efter en halv timme. Var helt lost igår. Är väl för jag sovit så dåligt i några nätter nu. Men hoppas att jag är piggare ikväll då jag endå fått sova en hel del. Men konstigt nog känner jag mig fortfarande lika trött.

Nu blir de mys i sängen med Saga framför en skräckis.

F*N, jag och J skulle åkt till Gbg och kikat runt lite och jag skulle hämtat mina kvar glömda kläder hos R men han hitta inte något kort han kunde åka med. Bad!

Aja, B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0