Pollygirl



Efter att ha grejat hela dagen har jag nu krypit ner i sängen efter en dusch. Äter godis och tittar på Hajen. Skulle ha sytt i clips på syrrans löshår men jag har helt enkelt ingen ork till de. Har pysslat lite med en annan grej som jag tänkte visa upp imorgon. Dock ska hon ha de imorgon relativt tidigt så får göra de snabbt imorgon bitti!
Förstår inte hur jag som liten älskade hajen och tyckte den var superläskig. Nu är den bara ganska tråkig och kult!
Men jag tycker endå dom skulle ha stannat där i utveckligen av vad de gäller "skräck" film. Jag tror att sånna där sjuka sadistiska filmer gör männikskor störda och sätter griller i huvudet på dom. Inte dom med sunt förnuft. Men de är många som saknar de och har en tedens till sjuka beteenden. De skapar dåliga ideér.

Puss på skinkan, B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0