Pancakes





E
N

G
Å
N
G

Sa

                Någon till mig

- Du äter socker med pannkakor.

Idag hade jag iallafall en bra ursäkt till de. Lågt blodsocker.

Nu har jag duschat så att varm vattnet tog slut och kom med de på att man fakitskt känner sig renare när vattnet är lite kallare än ljumet. Som vattnet på sommaren i sjön. Jag känner mig aldrig renare än då konstigt nog. Måste ju vara skonsammare för håret med. Så jag ska börja duscha kallare än ljummet.

Nu blir de film med lille skutt(som för närvarande sover men som jag ska väcka)(Mohahaa) sen sova för jag är trött som en mört!
Just de! Jag ska fixa till min jeansväst ytterligare fick inspiration av en rock kille som vara med på mötet idag.

Puss och sov gott, B


Kommentarer
Postat av: GABRIEL

Ser att du gillar nitar haha kolla min blogg där jag lottar ut en nit tshirt! :D

2010-02-25 @ 09:08:09
URL: http://gabriel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0