moon



Det som inte har snöat på hela dagen. Utan varit blå himmel och sol. Men nu ska de minsann börja igen! Snart blir man väl igensnöad på andra våningen också (!?)

Jag blev klar förut med alla min "PROJEKT". Så nu har jag inget kvar att sy på. Tråkigt! Jag som började komma igång och inspiraionen började flöda. Men M gav mig idén förut utan att egentligen nämna de på de viset utan trodde bara att nitarna kom ifrån en gammal väska. Så imorgon ska jag gå igenom mina väskor och se om de är någon som behöver/kan piffas upp lite?
Sen ska ska jag gå igenom mina smyckan tror att jag kan skapa lite nytt där med. Men en sak vet jag att jag behöver köpa ringar och flödiga halsband.

Men nu ska jag sätta på en film och försöka sova för syster kommer hit imorgon bitti? med eller utan barnen vet jag inte än.

Sov gott, nattis & pussis, B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0