LOST

Jag förstår inte varför jag ska envisas att alltid ta cykeln. De går ju inte i detta snöovädret hållde på at vurpa ett X antal gånger. Och dessutom går de ju lika fort att gå eftersom jag får köra snigel takt. Vem var så osmart som inte uppfunnit super duper cykel vinterdäck?!
Köpte iallafall lie mys de är jag värd i min nystädade lägenhet och ta de lite lungt.

Men ska grejja klart garderoben och duscha innan tänkte jag. Har rensat i tre timmar snart och har halva kvar. Mamma var med och hjälpte till vilket som ska sparas och inte. De hjälpte en hel del. Annars hade väl inget rensats bort. buhu blir nästan ledsen nu när jag tänker på mina fina kläder som ligger där i bortskänkers högen. Har säkert rensat bort en fyra, fem ICA kassar. Riktigt duktigt av mig då jag får separations ångest varje gång nått endaste litet måste bort. Ska inte kolla igenom de utan bara lämna bort de imorgon så jag inte hinner ångra mig. Kan trösta mig med iallafall att de kommer till väl användning.

B ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0