local

Idag är lite utav en "sånn" dag.

Totalt igen snöad! Fick ju tvunget traska ut i snöstormen, vilket jag ville eller inte. Lille Schippen måste rastas. Dock gick de inge vidare då snön täckte upp enda till hälften av mina lår. Schippen drunknade i snön. Fick bära honom till en liten sträcka där han endå kunde ta sig fram. Tur att de blåser åt olika håll så att han fick chansen att ens göra sin behov. Vart fan e plogen och gubbarna som skottar?

Ska stanna inne resten av dagen/kvällen. Förutom när jag måste till affären och handla hundmat och cola light! Tur att affären bara ligger 5 minuter från mitt hem. Hade helst sluppit men hundmaten är nödvändig och colan blir som en bonus. Sen måste Schipp endå ut med om han ens kommer fram. Men förhoppnigsvis så har dom plogat lite mer och kanske har de slutat att snöa då? Har ju F*N snöat i ett dygn nu!

Banan och gröt, tjing! B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0