Krokimodell

Idag har jag suttit i nio timmar och gjort cv, personliga brev och hela 17 jobbansökningar. Nödvändigt att jag måste söka 30 jobb på en månad när 15 av dom jobben är sommararbete eller vikariat. Jag har ju typ redan sommarvikariat förhoppningsvis. Systemet är sjukt. De har fått mig att ha ont i varje kropps del framför allt i högra skulderblad.

Har sökt ett jobb som krokimodell. Vet bara att man ska sitta naken framför en massa kultur nissar som ska måla av en. 150 spänn i timmen. Haha ja varför inte? Man ska väl ha erfarenheter av de mesta eller? Och inte vara feg utan våga ge sig på nya utmaningar? I say go for it!

Nu ska jag bokstavligen slänga mig i sängen och titta på film. Svensk film har fått mitt hjärta att klappa ett extra slag. Jag gillar svenskt, iallafall filmen och musiken. Vi är udda på den kanten.

Har kommit på en sak att fylla och horney-het har samma influenser och påverkan på en. Iallafall mig. Jag tänker inte jag bara handlar. Samma ångest samma bakslag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0