Jago



Vaknade klockan tio i morse och gick upp och vek tvätt och gick ut med schippen och insåg hur underbart tyst de var, endast fåglarnas kvitter hördes svagt i bakgrunden. Så tänkte jag skulle passa på att gå ut och gå. Så jag betsämde mig för att gå upp och byta kläder och skor och mötte då mor på vägen och hon ville följa med men skulle duscha innan så jag skulle vänta på henne en 40 min så jag passade på att äta frukost!

Sen begav vi oss ut och vandrade i 1, 40 min! Lovely!! Sen när jag kom hem gjorde jag sit ups och armhävningar! Ska börja träna några gånger i veckan nu. Vill bli hälsosammare, piggare och få bättre fysik. Sen att loosa några pounds är välkommet och bli fastare i kroppen.

Nu har dom ju till och med börjat att ersätta anti depressiva medel med träning och motion så de säger ju allt hur viktigt de faktiskt är både fysiskt och psykiskt!

Nu har jag precis duschat och ätit mellanmål. Och ligger och slappar i sängen. Funderar på att börja läsa en bok :)

X, B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0