ISTIDEN

GOD MORGON!!
Ligger i sängen och tinar upp. Var ute med Schippen för en stund sedan och skippade vantarna. Gjorde så ont i fingrarna så jag nästan svimma. Så vantar lär de ju bli hädan efter i den här J**vla snön! De har kommit tio cm mer snö inatt och imorgon ska de tydligen komma 20 till. Och sen har jag hört att snön ska ligga kvar enda in i April. Och jag bor i mitten sverige! Stackars norrlänningar. Får väl var glada om de tinat upp fram till midsommar! Är vi på väg in i en istid? Jag föredrog den globala uppvärminingen och sommara året om!

Nu ska jag nog äta något och städa(?) eller om jag gör de imorgon kanske. Plocka lite ska jag iallafall sen ska jag göra mig iordning och sy för de blev inget med de igår.



Kisses and huges, B

Kommentarer
Postat av: Bavve amin - My haters are my motivaters

grymmm billd

2010-02-22 @ 18:40:07
URL: http://baveamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0