Friday

Nu har jag städat klart. En timme tog de bara. Så sjukt underbart är de när de går så fort. Bara för jag har blivit så duktig att hålla iordning. Innan kunde de fan ta över en sex timmar ibland. PUH!

Ska bara byta rent i sängen efter att golven torkat. Sen blir de att hoppa in i duschen och göra sig iordning.

Ikväll blir de fläskfilé (en fillé) och ett (eller två) glas vin framför let´s dance. Mysfredag helt enkelt ♥

Blev bjuden på 20-års fest. Med sexparty som förferre och senare utgång. Hade vart fett nice. Men eftersom jag precis har börjat att må helt okej så ska jag endå ta de ganska lungt. Väntar tills våren har kommit helt enkelt!

IMORGON ska jag SOLA för första gången på hur länge som helst. SUCCSÈ! Vill bli brun brun brun.

PUSS, B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0