Flodblomman

Vaknade vid tio men låg och drog mig till 10.45 då syrran ringde. (Idag vill jag tro att turen finns, idag hoppas jag att turen slår in.)

Vi tror och tänker jämt de händer inte mig jag blir inte drabbad. Visst har man funderingar om de. Men sen kopplas de bort. Vi vet alldeles för lite om livet, eller vet vi för mycket? De känns inte som att något av allternativen är bra.. veta allt om ens liv eller inte veta något. Tycker bara att man kunde få en inblick i vad dåliga vissa beslut kan ha för påverkan på en. Så man hade chansen att välja om. (spola tillbaka) Var är rewind knappen i mitt liv?

Nu ska jag ta på mig och gå ut med plutten och hämta posten. Sen blir de frulle och städ... blääääää!



Kiss, kiss. B

Kommentarer
Postat av: BananMuhamed

Your design is asacool! 8)

2010-02-26 @ 12:00:34
URL: http://bananmuhamed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0