Dagens



Kavaj, kort modell, H&M.
Halsband, H&M.
T-shirt, lånad av killpolaren M. (vill med ha) Inskaffa!! (check)
Svarta byxleggings, GINA.
Armringar, LINDEX.
Skor, DIN SKO.

Sitter här och får i mig lite nudlar. Hur kan något så billigt vara så gott?
Senare ska jag laga köttfärsås åt mig och en kompis.
Fick köpt mina nålar förut, 24 :- fattigare är jag nu! Men rikare på vetenskap. Tydligen beror nålens tjocklek på hur tjock tyget är som man syr i. Måste sett ut som ett ? förut när hon frågade mig vilken storlek jag skulle ha. öhh? jadu jag är inte så noga.
Sen frågade jag även om löstagbara axelvaddar. De hade hon inte eftersom de inte var så stor efterfrågan på de. Men hallå tänkte jag? De som ska vara kanter och spetsar på de mesta idag. Jaja får hoppas att hon får in eller så får jag helt enkelt leta vidare (IGEN).

Nu ska jag söka två jobb.

PUSS
B


Kommentarer
Postat av: Sabina

riktigt snyggt!! =)

2010-02-18 @ 17:37:06
URL: http://missmalmberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0