Before





La mig ju i badet förut innan jag skulle börja göra mig iordning. Mor kom efter en stund och syster kom där strax efter så njöt en liten stund till med mitt glas vin och sen så begav jag mig upp för att umgås lite. Dom drog sig väl iväg sen efter 1,5 timma så då satte jag lite fart. Sen kom vännen och hade med sig mat så vi började kocka i köket, minst jag. Sen blev de mat och lite mer vin. Ska nu sätta oss och titta på en film. Vet dock inte viken än. Kanske g.force?

Nu mår jag som sagt bättre. Eller iaf idag. Men känner mig nog relativt stark för att kunna jobba så imorgon ska jag ringa min chef och höra om de finns några tider över till mig då hon har hört av sig :) Gör ju inte saken bättre att stänga in mig föralltid, eller hur?

KISSES, B ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0