5 facts

5 saker om mig ni inte visste:

Jag föredrar vita rosor framför röda, rosa, gula .. you name it!
 Jag sover helst själv då jag älskar att ha stor plats i sängen. Ogillar verkligen när människor ligger på mig eller håller om mig.
Musslor är ett utav de godaste jag vet i matväg.
Som liten var jag den fula ankungen, skelögd och med glasögon som bara hade en bästa kompis efter skolan tills dess att jag flyttade.
Jag tycker inte om att prata i telefonen med undantag att jag väntar på något, ex buss eller om de verkligen är ett hett samtals ämne! Tetxta går liksom lika bra!


Kommentarer
Postat av: Linda

" Som liten var jag den fula ankungen, skelögd och med glasögon som bara hade en bästa kompis efter skolan tills dess att jag flyttade."



-Du va inte ful som liten!!

-Vi hade våra dagar (F)

2010-02-21 @ 21:25:31
URL: http://spanis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0