13:13

Vaknade för en timme sen. Somnade nämligen inte förän 06.15 i morses. Kan vara för att jag somnade vid sju(?) och vaknade till vid nio tiden av att bror ringde på dörren. Glad jag blev att han kom förbi!
Kom precis in efter att ha varit ute med Schippen. Ska strax äta frukost om jag får i mig något vill säga.

Sen ska jag rensa hallgarderoben tänkte jag. Är ju bara den kvar nu och sen så har jag lyckas tvätta upp all tvätt. För er som följt med från tidigare har ju sett hur högen upp till taket gick. Först nu är den helt borta. Eloge till mig.
Fast egentligen känner jag bara för att gå och lägga mig igen. Men sysselsätter jag mig med något så brukar dagarna gå bättre. Att bara ligga still går inte. Blir alldeles för rastlös. Är väl därför tvättandet gått så bra. Men vad ska jag göra nu lixom? Sen när garderoben är städad med? Så är ordningsamt har jag nog aldrig haft de. Dammsugar säkert varje dag. Äh, får ägna min tid åt promenader och tid på crosstrainern helt enkelt då !!

B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0