+NAKEN

 

Jag känner mig NAKEN, EXPOSED....RÄDD? Checka min garderob. Helt tom ju!

Min mor sa här om dagen antagligen eftersom jag så många gånger.. eller jämt säger att jag måste köpa nytt och "lipar" över att jag inte har några kläder. :  Ja, hade de sett ut såhär hade jag förstått om du var ledsen!

NU gör de ju inte de ^^. Utan jag har bara fått för mig att tvätta allt jag äger och har inför våren för att även checka igenom allt. Det ser ut som ett tvätteri här numera! Samt att mina katter har en förmåga att smita in i mina garderober i smyg och de är äckligt och jag hatar verkligen hår på kläder, sooo trash! Ibland tänker jag att jag aldrig borde skaffat djur men sen så är dm ju mina gullegrisar och då får jag så ut med lite hår då och då. Ska bli duktig och lägga in de i garderoben rollat!  Och sen för att jag nästan hade hälften utslängt på golvet tillsammans med redan använda och till och med smutsiga kläder. Vilken snuskis. Efter detta tvättandet blir de ordning på mig! Pisk, pisk i stjärten på mig själv ifrån mig själv! De måste väl vara lagligt?

 

BC

Kommentarer
Postat av: linda

Dame girl! hur mycket kläder äger du?? ja trodde ja hade mycket kläder men ikke :P!!

Fast nya kläder e alltid roligast ;D

2010-04-12 @ 06:42:38
URL: http://spaanhis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0