sex? hihi

Jag har blivit medlem på en dejting sida. Småskrattar lite för mig själv här. Men såhär är de. Jag hade tråkigt, jag gillar nytt folk, roligt, intressant och underhållande. Än så länge har inte många nötter framkommit. Kanske högst två.. en som skickar ett mail strax eftrer de andra för att jag inte svara, här har vi el efterhängsen. Varför inte vänta tills den andre svarar och gör den inte de ja då vill den inte och då har man iallafall inte gjort bort sig som en looser. Den andre... vad jag kallar ett riktigt nätdejtspucko och anledningen till att man tvekar att ens bli medlem på en sådan här sida:

De börjar okejj, brunt hår, bruna ögon och välbetald men de sista? huh? om de nu så är fallet att han är en rabies smittad kanin kan han väl vänta med de. De lär ju komma fram sen. Vad tänker dessa nötter med?
Sen ska ju inte vi tjejer skryta med precis att vi fullkomligt ÄLSKAR sex. Nej vi ska stå och fnittra i ett hörn så fort killen råkar nämna samlag. Som om vi visste va de är?  Då kan vi klassas som töntar och tråkiga och är vi öppna med att vi också faktiskt tycker om att sexa som faktiskt dom flesta här i världen gör. De är änna de som är grejjen med förhållanden. Dom kraschar annars. Detta är en naturlig faktor och ja din morsa och farsa knullar också eller vad du nu vill kalla de. I vilket fall som helst så gjorde dom de iallafall, tills du kom enligt vissa.
Dock ska man inte bara göra de. Man ska njuta, känna passion, känna meningen med de. Man gör inte bara barn.Sen är de ju inte själva sexet de är ju goset runt om. De mysiga som gör hela grejen. Sättet ni för er på. Sättet han behandlar dig. Lägga ner energin på att hitta och lära känna. Inut, utin kan väl alla? Och alla har de inte. De krävs lite också för att de ska bli riktigt bra. Tror inte de är många som har haft riktigt bra sex. Jag har knappt. EN person ... och jag har haft 5 pojkvänner resten kan ni räkna ut själva. Alltså de har ju varit bra med dom andra med men med bara en person har de kännts så som jag vill att de ska kännas.

BC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0