lostinthewood

Idag har jag haft fullt upp hela dagen. Sov hos mor min inatt igen eftersom vi kollade på film och de kändes alltämnt tallit uppe hos mig. Inte enligt Jonas, de tackar vi för, bugar och bockar.

Hur som helst har jag och mammi solat och vandrat i skog och mark idag och när vi trodde vi nått fram till bilen vart vi på andra sidan, gena genom en plogad åker! Men lite vilse var vi, spännande! 
Sen gick jag hem och strök lite kläder och tänkte städa men de orka jag inte innan jag skulle ner till mamma igen och käka räkor och grejer med henne, bror och syster, mysigt. Sen vid nio när jag var hemma igen börja jag städa och nu är jag klar. Har tagit lååååånga pauser. Så nu ska jag vänta till golvet torkat och byta rent i sängen. duscha och vika tvätt och hänga tvätt. Borde stryka tvätt med för att bli av med klädbergen som befinner sig i mitt vardagsrum. Men jag är ganska så trött, iallafall orkeslös.

TJING, BC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0