fruit coctail!



Nu efter att ja strukit en hel del så ska jag koppla av med dessa godsaker+grönsaker och titta på Svenska hollywood fruar<3 Love that!

Känns som att jag inte kommer se hela avsnittet då jag kände just nu hur trött jag börjar bli. Måste varit cykelrundan nu ikväll :P Uppförsbacken gjorde sitt kan jag säga. Och kolsyran i min cola i påsen på styret fick känna sina sista bubblor för den här gången!
Jag har varit duktig idag, två långpromenader och en cykel tur! Känner på pannan och finner den svalt rumstempurerad. Jo men visst jag har ingen feber(?!) Kan de vara den fina våren som kommit hit? Kan inte fatta att de är sant. Trodde nästan jag drömde förut. Trodde ärligt talat att vi aldrig skulle se grönt och att den nya istiden var på ingång. Men vad glad man kan vara att man har fel :D

Godis, BC!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0