fikapåstan

Nu har jag bäddat ner mig själv i soffan. Strax efter att jag kom hem började mens smärtorna. Ladda med en alvedon men tog den för sent. Så jag la mig i badkaret med supervarmt vatten så nu känns de lite bättre.
Nu förstår jag varför jag var så nere och konstig och skrev dramatiska dikter igår. Blir alltid depp under mensen. Förut blev jag alltid glad men nu verkar de vara tvärt om ?

Mysig dag idag. Promenerade säkert en timma runt staden. Sen en kaffe inne hos mormor, jag dricker inte kaffe så hon blev besvärad över att hon inte hade någon glass eller kakor att bjuda mig på. Jag gillar att hon ibland ser mig som om jag fortfarande vore liten. De är gulligt. Efter de vandra jag in på ams och fick ett papper underskrivet, de var lätt kirrat då de satt en ganska ung kille där inne. Fast ibland brukar dom vara värre. Jag kanske lukta illa?
Sen handla mamma en sådan där.... ahh vad heter dom nu då? Men en sånn där som sprutar ut lukta gott, denna gör de automatiskt eller utav rörelser. Blir lika rädd varje gång den poffar ut. Sen bjöd mamma på fika. Åt världens största dammsugare idag tror jag?

Nu har jag fått i mig en lax och klockan sju är de meningen att jag och mor ska ut och gå men jag vet inte om min mage är lika sugen på de som jag är?

pöss, BC



En bild jag tog igår, som ett litet tecken att våren är här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0