en död kyckling i köket

Det var mikket sccchhööönt att sola, samt en timmas promenad.

Jag har alltså solat, gått promenad, cpat loss för att facebook cpa loss på mobilen, sett en kvinna bitch slapa sin hund, blivit stannad av nötter som tror att man vet allt bara för man bor här och sist men inte minst hittat en död kyckling på köksgolvet.

En annan sak vad är detta här för jevla shit? Nu får vulkanen lugna ner sin lilla och tänka på mig som ska flyga till egypten om exakt två veckor på tisdag . Jag blir ju lessen :(

Nu ska jag duscha och måla naglarna men jag är ganska trött. Men förhoppningsvis så piggnar jag till efter dusch. Sen borde jag äta. Ett ägg och broccoli är inte att hurra över. Men jag är liksom inte hungrig. Jag skyller på våren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0