Dontdieonme



Jag förstår inte varför levande växter bara visnar hos mig? Jag har inte lyckats behålla en enda växt under min livstid här på jorden. Till och med kaktusar lyckas jag ta dö på. De första mitt X sa här om veckan när han såg att jag köpt levande växter igen, de vill säga tre katusar.
- Ja, undra hur lång tid de tar innan du lyckats ta dö på dom här stackarna?

Här har vi beviset! Även den lilla rosväxten var hängig i morses.

FÖRE: Vill säga igår.


EFTER: En natt hos mig. IDAG!


BC



UPDATE: Med lite vatten har han nu återuppstått! *applåder*

Kommentarer
Postat av: Ebba

Kära Matilda, de blommorna ska vattnas varranandag och ha mycket ljus på sig :) fixar du det så kommer den leva ett tag ;) puss

2010-04-02 @ 18:09:20
Postat av: B

haha tack ebba :) får hoppas att den funkar för ett tag då :P

Pöss

2010-04-06 @ 14:14:34
URL: http://bunniiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0