atombomer, antirynk kräm och botox!

NU är jag hemma och vilken underbar kväll. Mamma du är verkligen bäst! De är svårt att få till de så som vi. Har skrattat för ett helt år ikväll. Tror restrerande biobesökare önskade att personalen skulle upptäcka oss och skicka ut oss. För visst sa dom i början att man skulle respektera dom andra besökarna? huh? Men ibland kan man bara inte sluta. Jag och mamma fann humorn i denna underbara film helt enkelt.
Vi borde bli komiker. Vilka komentarer! Ja ni måste ha varit med för att förstå. Så jag kunde delat med mig utav mina skratt och min glädje.

Men vilken besvikelse att de inte fanns en enda snygging på bion? Jo en på duken. Men så är de alltid. Killar som ögongodis var är ni egentligen?

BILDER FRÅN IKVÄLL:


Mor på thaien! En gång lura jag en kille som jag "Dejta" att min mamma var halv thailändsk.. okej? lixom? Men hur skulle de då kunna var min mamma.. jag ser inte thailändsk ut för fem öre!

Räkchips <3

BC @ thaien!

- dom här är så mycket bättre.. varför har dom inte alltid dom små bambu? Dom stora gillar jag inte!

Dinner!

Älskat den  lite "pitoreska"(?) miljön. Får man känslan på riktigt.

Aldrig mer, fick svindel och höll inte på att komma ner. Illa!

På väg hem igen after a lovely evening!

BC

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0